Изневярата не е просто грешка

Ще ви разкажа нещо лично. Ъ, не ми се ще много да говоря за това, но, хванах гаджето си в изневяра. Няма да се спирам на подробностите, сигурен съм, че сами знаете колко е кофти. Повечето от вас. И тя ми каза нещо, което вероятно много хора казват, когато ги хванат да кръшкат. И то беше: „Направих грешка. Само ЕДНА грешка. Моля те, прости ми! Не можеш ли да ми простиш ЕДНА грешка. Обичам те… и така нататък.“
Какво!? ЕДНА ГРЕШКА! Откога изневярата е просто грешка? Не скъпа, това е огромна поредица от съзнателни действия! Една грешка е когато случайно забравиш да пуснеш водата в чинията, когато си ходил по голяма нужда. Това е една грешка. Да изпуснеш нула в данъчната декларация – една грешка. Да си купиш тротинетка. Изневярата е сложен алгоритъм от целенасочени действия с множество стъпки и е необходимо да изминеш всички в нужната последователност за да се стигне до нея.
Знаете ли колко по-лесно е да не изневерите и да не правите секс? Аз например не съм правил секс с почти всички жени. Те не са изневерявали на никой с мен. Е, може би с някой друг, но не и с мен.
Изневерите не стават лесно: 1 – забелязвате се. 2 – заговаряте се, разменяте си телефони, 3 – пишете си, той ви уговаря, 4 – срещате се и отивате на заведение, 5 – пиете алкохол, 6 – напивате се, 7 качвате се в таксито, 8 – отивате у тях, 9 – целувате се, 10 – събличате се, 11 – лягате в кревата,  12 – овлажнявате се, 13- чакате го да си сложи презерватив, 14 – наслаждавате се на фрикциите на члена му. И после се наслаждавате отново, и отново, докато той остане без сили. И вие: „Оуу! Беше страхотно, скъпи! Кога ще го повторим?“
Какво е това ЕДНА грешка? Какво, просто си се подхлъзнала, докато правиш крос в парка и си паднала на члена му! Това ли ми казваш? Заспала си в метрото и не си знаела какво става? И искаш да ти повярвам, че е ПРОСТО грешка! Не, НЕ Е!
Изневярата е сложен, обмислен процес, той не е грешка. Една грешка може да провали изневярата. Никой, който иска да направи мусака не разчита на случайността. Човек трябва да отиде в магазина, да купи всички необходими продукти, да следва стъпка по стъпка рецептата и накрая да пъхне тавата във фурната и да чака необходимото време. И после не казва: „А, по дяволите, мусака! А аз исках само да си попълня данъчната декларация. Явно е станала грешка. “
Защото ако изпратиш мусака в данъчното вместо декларация, това вече ще е ФАТАЛНА грешка.

секс

Вашият коментар